Berea Vivaldi

Nu cred ca exista brandul acesta, Bere Vivaldi, dar totusi cineva s-a gandit ca se poate face o legatura intre Vivaldi si bere, mai exact, intre capodopera sa, "Cele patru anotimpuri" si bautura atat de prezenta in viata noastra, berea.

Ce legatura ar putea sa existe intre "Cele patru anotimpuri" de Vivaldi si bere?

Am dat intamplator peste un filmulet care mi-a atras atentia prin inedit, prin faptul ca combina muzica clasica cu berea. Daca tot continua concursul pentru o lada de bere, acest filmulet mi-a oferit prilejul sa mai adaug putin continut si sa vi-l arat si voua.

Daca nu esti familiarizat cu muzica clasica, poti sa asculti, mai intai, varianta originala, Antonio Vivaldi - Cele patru anotimpuri (Iarna) si abia apoi "muzica" din filmuletul pe care l-am postat mai jos.

Eu zic ca nu suna (chiar) rau, tinand cont ca a fost creata in intregime prin folosirea de sticle de bere, pahare, bidoane sau mini-butoaie.

Cred ca daca am incerca fiecare sa facem ce a facut aceasta persoana, ne-am da seama ca, de fapt, a reusit sa creeze o adevarata capodopera. :)

Am auzit ca ar fi folosit 50 de branduri de bere in acest clip. Poti sa le vezi pe toate? :)